Вимоги щодо сканування трудових книжок
З метою забезпечення права застрахованих осіб на своєчасне призначення пенсії, оперативного опрацювання поданих документів відповідно Закону України від 10.03.2021 №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», постановою правління Пенсійного фонду України 12.03.2021 за №11-1 затверджено Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Законом запроваджується облік трудової діяльності в електронній формі та передбачено поступовий перехід від паперових трудових книжок до електронних протягом п’яти років.
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області звертається з проханням активізувати роботу щодо подачі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України відомостей про трудову діяльність. Для подання копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок та інших документів), на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) в розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно вибрати розділ «Відомості про трудові відносини робітника» та долучити скановані копії документів.
У разі виникнення запитань або труднощів з поданням сканованих копій трудових книжок, пропонуємо звертатися до фахівців головного управління за номером телефону - (03849) 3 81 75; (03822) 75 22 95